SORTIDA AL PARC NATURAL DE S' ALBUFERA DES GRAU
Dimecres 15 de desembre
Avui ha tocat anar de sortida al Parc Natural de S' Albufera des Grau. Per un dia, els fillets i les filletes s' han convertit en exploradors/es de la natura. Fer silenci, anar a poc a poc, escoltar, ensumar, observar les aus amb el telescopi o seguir tots sols un itinerari curt han estat algunes de les activitats que han realitzat.
Ho hem passat genial!!!








No hay comentarios:
Publicar un comentario