El darrer dia del trimestre vem aprendre la tornada d'una cançó d'un grup menorquí (Pèl de gall) amb un missatge molt polit...
I ÉS QUE ENTRE TOTS OMPLIREM AQUEST MÓN
DE NOTES I COLORS, DE LLETRES I CANÇONS
I ÉS QUE ENTRE TOTS OMPLIREM EL MÓN
DE NOTES, DE COLORS I DE CANÇONS.
que vinc a veure si feu bé el pas.
El meu "tratge" és especial:
dues xifres a baix i a dalt.
Poso ordre i disciplina
i organitzo les melodies.
Totes les notes ben col·locades
en fila índia marcant el pas.
Prepareu-vos, volem sortir.
Avorrides de no fer res,
volem feina per sempre més.
Senyor pentagrama
ben alegre ha d'estar,
a les seves ordres
volem totes treballar.
Do, do, si, la, sol, sol,
fa, mi, fa, re, mi, fa, sol,
do, do, si, la, sol, sol,
fa, mi, fa, fa, mi, re, do.
Bon dia! M'han dit que vostè està molt trist i em pens que el podria ajudar...
sense mi les notes no tenen nom.
Presumida sóc i tinc un bon lloc,
sempre em trobareu
de bon començament.
Clau de Sol, clau de Sol,
en el pentagrama,
com una gran dama,
en el pentagrama,
com una gran dama
em dibuixareu.
perquè no tinc notes que em facin feliç.
Belles melodies, belles cançons,
per estar content són bones raons.
Sóc un pentagrama i estic molt trist
perquè no tinc notes que em facin feliç.
Tot el que desitjo és escoltar,
belles melodies i poder cantar.
i finalment vem sonar la cançó amb una base instrumental...
inclús la vem intentar sonar dos dies
amb els boomwackers....
La setmana passada vem fer una activitat d'imitació. Primer escoltem el ritme i observem els objectes, després reproduïm el ritme que hem escoltat.
12. Llegim ritmes...
Aquesta setmana hem treballat la lectura rítmica. A les figures negres els hi diem TA i piquem enterra amb el peu, a les dues corxeres els hi diem 2 TIS i piquem de mans dues vegades, quam apareix un silenci ateurem. Aquí compartim dues de les lectures que vem fer el darrer dia de classe.
Enguany hem comprat instruments nous per la classe de música, un d'ells han estat els Boomwhackers: són uns tubs que produeixen un so determinat quan es colpejen. Tenen diferents mides i diferents colors segons la nota musical que produeixen.
Una vegada escoltada l'audició, treballant les diferents parts, ens disposàvem a llegir i picar els ritmes que ens proposava aquest video.
Havíem d'estar atents.Dansa de la Fada de Sucre. Tchaikovsky
Durant el primer trimestre vem treballar diferents audicions, sempre de manera activa. Realitzant moviments diferents per les diferents parts d'una obra. Treballant l'atenció, la coordinació, l'escolta activa i la concentració.
Bones festes a tots! 😄
7. Jingle Bells Rock!
El dia de la gravació hi faltaven alguns fiets... En breu compartiré un vídeo amb les activitats treballades durant aquest primer trimestre i a on participen tots els fiets de la classe.
Que passeu unes bones festes de Nadal!
6. Preparant la nadala...
5. Ens agrada molt sonar!
4. El Nadal està aprop!
Ritme, moviment i rock and roll!
3. Aprenem a sonar la nostra primera cançó!
Per poder sonar-la, primer hem memoritzat les notes de la cançó, cantant-les ben fixant-nos en l'afinació i el ritme de la melodia.
Després d'aquesta memorització, hi ha hagut una feina de localització de les notes a l'instrument juntament amb el següent pas... sonar-la! Ha estat màgic!
Casi, casi la tenim preparada per mostrar-vos-la!
De moment us compartirem un petit video per poder practicar-la...
2. Coneixem els instruments!
Enguany hem començat a treballar amb els carrillons de l'escola.
Aquest serà un racó on compartirem amb tots vosaltres les activitats de la nostra classe de múscia! Esper que us agradi!






Hola soc na Claudia jaecavat
ResponderEliminarEric fet👍👍😀😍
ResponderEliminarsoy Leah ya lo he visto
ResponderEliminarSoy Aisha ya lo he visto😍
ResponderEliminar😍😍
ResponderEliminar