domingo, 21 de noviembre de 2021

XERRADA PRÈVIA A LA SORTIDA A ES GRAU. ELS EXPLORADORS DE LA NATURA.

 El dimecres 15 de desembre( si el temps ho permet) tenim pensat fer una sortida al Parc Natural de S'Albufera d'es Grau. S' activitat es diu "Els exploradors de la natura". En aquesta activitat els fillets/etes es converteixen en exploradors de la natura. Fer silenci, anar a poc a poc,escoltar, ensumar, observar aus amb  telescopi o seguir tots sols un itinerari curt seran alguns dels requisits per aconseguir el diploma d' exploradors.

Com activitat prèvia, divendres 19 de novembre ,va venir a la classe na Gemma (l' educadora ambiental) per fer-nos una petita xerrada de com serà la nostra sortida. 

Aquí teniu unes fotos del moment de l' explicació.







No hay comentarios:

Publicar un comentario

MOHAMMED AQUÍ TENS LES FEINES PER SI VOLS PRACTICAR !!!

Els superherois i superheroïnes fem lectura (2) , una ficha interactiva de mhomet2 live worksheets.com