Divendres 3 de desembre 2021
Avui ha estat el darrer dia de la nostra companya, na Leah. Després de més d' un any en tots noltros toca tornar cap a la seva terra. Què vagi molt bé i molta sort!! Et trobarem a faltar.
Enguany feim segon i tenim moltes ganes d' aprendre coses noves, a n' aquest bloc hi trobareu informació d'allò que aniguem fent. Podreu fer algun comentari!!
Els superherois i superheroïnes fem lectura (2) , una ficha interactiva de mhomet2 live worksheets.com
😭😭😭😭
ResponderEliminar