Hola a tots i totes!
Molt bon any! Esper que hàgiu disfrutat molt de les vacances i que torneu amb moltes ganes.
A la pàgina d'anglès hi trobareu la primera tasca de l'any.
Elena
Enguany feim segon i tenim moltes ganes d' aprendre coses noves, a n' aquest bloc hi trobareu informació d'allò que aniguem fent. Podreu fer algun comentari!!
Els superherois i superheroïnes fem lectura (2) , una ficha interactiva de mhomet2 live worksheets.com
No hay comentarios:
Publicar un comentario