miércoles, 23 de febrero de 2022

JO VULL CONTAR/MOSTRAR

 Avui hem començat l ' activitat d' expressió oral en català "Jo vull contar/mostrar". Cada dimecres un fillet/eta de la classe explicarà a la resta dels companys un tema que sigui interessant, significatiu ... per a ell/a. 

Avui els hi ha tocat el torn a n' Aisha i a n' Eric. N' Aisha ens ha parlat dels seus canets i n' Eric dels pops. Ho han fet molt bé!!!











DIMECRES 9 DE MARÇ

AVUI HAN FET LA PRESENTACIÓ DEL VULL MOSTRAR EN JULEN I NA

CLAUDIA.

EN JULEN ENS HA PARLAT DEL SEU GERMÀ PETIT, EN JOEL.

NA CLAUDIA ENS HA PARLAT DE LA SEVA CONILLA, HO HEM PASSAT GENIAL

 DONANT LI DE MENJAR !!!

HO HAN FET MOLT BÉ!!








No hay comentarios:

Publicar un comentario

MOHAMMED AQUÍ TENS LES FEINES PER SI VOLS PRACTICAR !!!

Els superherois i superheroïnes fem lectura (2) , una ficha interactiva de mhomet2 live worksheets.com