Hello everyone!
A la pàgina d'anglès ja teniu publicada la tasca per aquesta setmana.
Us proposo revisar la cançó de Dear Zoo, fer una fitxa i jugar a memory.
Esper que us ho passeu bé alhora que revisau i apreneu vocabulari.
Endavant!
Elena
Enguany feim segon i tenim moltes ganes d' aprendre coses noves, a n' aquest bloc hi trobareu informació d'allò que aniguem fent. Podreu fer algun comentari!!
Els superherois i superheroïnes fem lectura (2) , una ficha interactiva de mhomet2 live worksheets.com
No hay comentarios:
Publicar un comentario